Rozpoczynamy zbieranie podpisów wyborców popierających kandydatów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej oraz kandydatów do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej. Wzory wykazu podpisów wyborców znajdują się poniżej w załącznikach.
1. Każda lista kandydatów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej powinna być poparta podpisami co najmniej 5000 wyborców stale zamieszkałych w danym okręgu wyborczym.
2. Każde zgłoszenie kandydata do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej powinno być poparte podpisami co najmniej 2000 wyborców stale zamieszkałych w danym okręgu wyborczym.
3. Wyborca składa własnoręczny podpis obok czytelnie wpisanego imienia, nazwiska, adresu zamieszkania oraz numeru ewidencyjnego PESEL. Brak danych lub niepełne określenie adresu traktowane jest jako wada.
4. Lista kandydatów na posłów powinna być dostępna w punktach zbierania podpisów. Nie umieszczamy nazwisk kandydatów na kartach do zbierania podpisów.
5. Osoby zbierające podpisy powinny posiadać pisemną zgodę na prowadzenie agitacji wyborczej wydaną przez Pełnomocnika Wyborczego Komitetu lub osobę upoważnioną.
Zebrane podpisy uprzejmie prosimy o dostarczenie do biura Rady Powiatowej SLD w Gnieźnie przy ul. Rzeźnickiej 1, w terminie do 26 siepania br.